Tuesday, May 1, 2012

Teenage pride and joy


高校生の時に初めて購入、カスタムしたバイクを引き上げに行ってきました。
購入したのは15年ほど前でしょうか。96年式のスズキ ボルティ250です。
ノーマルで購入して自分で色々とカスタムを施し、ツーリングで北海道にも行きました。
嬉しい事に手放した当時のスタイルを保っていました。

現在は高浜市の友人のショップにて預かってもらっています。
暫く放置されていましたので現在不動ですが、キャブ清掃とバッテリー交換くらいで実働になると思います。
どなたか興味のある方がいらっしゃいましたらご連絡下さい。

This is my first bike 1996 Suzuki Volty 250 (Same motor as GN250 in the U.S.). I bought the bike when I was 17 then made it into bobber style. I just picked up the bike last week but the bike looked almost same as the day I sold the bike when I was 24 (8 years ago). This bike is currently not running and needs little TLC to get the bike running. Please let me know if anyone interested in the bike. This bike is located in Takahama, Aichi, Japan.

No comments:

Post a Comment