Friday, November 29, 2013

2013 L.A Auto Show


ダウンタウンロサンゼルスのコンベンションセンターにて開催のL.A オートショウに行ってきました。


カスタムや古い車の展示は少ないですがその分各メーカーブースの面積が広く見応えが有りました。 


2015年モデルも何台か展示されていました。 

↑シボレー コロラドの2015年モデルです。


各メーカーのコンセプトモデルも注目を集めていました。 


↑メルセデスのGT6は今回のショウで世界初公開だそうです。 


↑キャデラックのコンセプトカー、エルミラージもカーショウでの公開は初だったそうです。 


↑2015年モデル キャデラック エスカレード 


その他の画像はこちらからご覧下さい→画像リンク To see other pics, click here


These photos from 2013 L.A Auto Show which has been held from last week, November 22th through this Sunday, December 1st at L.A convention center in Downtown Los Angeles. More than 50 vehicles debuts from this show include some concept models and 2015 models. Auto maker booth and displays are well designed and pretty impressive even though if you were not interested in their vehicles. This was my first visit for this show and much bigger and awesome show than I expected.

No comments:

Post a Comment