Monday, January 27, 2014

Grand National Roadster Show


カリフォルニア州ポモナで行われたグランドナショナルロードスターショウに行ってきました。


金曜日から開催のイベントの中日という事でたくさんの人と車で賑わっていました。 


室内展示車両はエンジンから内装、外装、足回りまでカスタムされた車両が多く見応えが有りました。 


エンジンのカスタムもターボやインジェクション、ドレスアップと多彩で楽しめました。 


今後、カスタムや部品選びの際に色々と参考にしたいと思います。 


新旧のレースカー/バイクも多く展示されていました。 


トライアンフのエンジンを積んだバイクの最高速トライアル車両です。 


その他の画像はこちらからご覧下さい→画像リンク To see other pics, click here


It was the first time bid show in 2014, the Grand National Roadster Show in Pomona, CA. I was there last Saturday, January 25th, the middle of 3-day indoor and outdoor show. This world longest running event was 65th annual and more than 500 roadsters, customs, hot rods and motorcycles are displayed in all eight Fairplex exhibit buildings and the surrounding grounds.

No comments:

Post a Comment