Monday, January 18, 2016

Pomona Swap Meet


ポモナのスワップミートに行ってきました。


天気も良く売る人も買う人も新年の意気込みが有ったように感じました(笑)


残念ながらお目当ての車両は有りませんでしたが充分楽しめました。


希望の条件の車両が売りに出ている事は少ないですが色々な車両を見れるのでどうしても来てしまいますね。


やはりミニトラックが気になります。


今年もなるべく多くのスワップミートやショウに行きたいと思います。


Here are some photos from Pomona Swap Meet yesterday. It's hard to find what we are looking for, but I usually drive up there to see what's going on. I hope that I could come down to shows and swap meets as many as possible in this year too.

No comments:

Post a Comment