Saturday, December 2, 2017

1969 Chevrolet C30 Wrecker


お客様からオーダー頂きました車両の現車確認と購入に行ってきました。


オレゴン州はポートランド近郊へ、車両は69年シボレーC30のレッカー車です。


長年倉庫に保管されていたようで程度の良い車両でしたので購入して来ました。


週明けに陸送を手配します。


ご依頼頂きありがとうございました。


I woke up in 4:30 AM yesterday and flew to SFO from LAX, then had a connecting flight to PDX to come check this 1969 Chevrolet C30 wrecker in near Portland, Oregon for one of our clients. The truck has been babied and stored inside for a couple of decades. I only needed 10 minutes to decide to purchase the truck and stayed there only 30 minutes to return to Los Angeles.

No comments:

Post a Comment