Monday, February 5, 2018

2007 Ford Ranger XLT 4WD


先週コンテナに積み込みました在庫車両の2007年フォードレンジャーのご案内です。


シートのへたりと汚れが有りましたので張り替えました。


真っ黒の生地は汚れが目立つので少し色目を薄く、グレーの部分も少し色目と図柄を変更しました。


ドアトリムの生地も日焼けして色褪せていましたので同じ生地で張り替えました。


シャキッとしました。


スペアの純正ホイールも手に入りましたのでブリジストンのスタッドレスを装着しました。


現在の走行距離は11万マイル、通関渡しで$13500の予定です。


I had been driving this 2007 Ford Ranger 4WD XLT for about one and a half years as my daily driver. The truck never let me down and is now looking for a new home in Japan. We got some updates before we shipped out the truck such as new seat covers and a set of brand new Bridgestone winter tires. We will bring the truck to some car shows and swapmeet in Japan so let us know if you want to come check the truck in person!

No comments:

Post a Comment