Wednesday, April 17, 2019

1980 Shovelhead Hardtail Rigid


80年ショベルヘッドの仕様変更が完了しました。


フレームはパウダーコートで半艶ブラック、その他の外装は艶消しのブラックに変更しました。


ガソリンタンクは穴あきが有りましたのでスポーツスタータンクへ変更、フロントにミニドラムブレーキを追加しました。


車検用のメーター、ホーン、ウインカーも装着済みです。


ご依頼ありがとうございました。


Repainted the frame and tins of the 1980 Shovelhead rigid for our clients in Japan. Added turn signals, speedo, and mini drum front brake set up for a safety inspection to register the bike in Japan.

No comments:

Post a Comment