Saturday, September 5, 2020

Custom Barn Doors


オフィスの扉をスライド式のバーンドアに改装しました。


元のドアは開き戸で犠牲になるスペースもあったのでポプラの木とガラスで製作しました。


材料はホームセンターで購入しました。


フレームの接合はポケットホールにしてみました。


ステインで着色、シェラックで保護と艶出しをしました。


まだ改善点はありますが開けたままでもスペースが犠牲にならず開放的になりました。


また何か機会があれば木工製作してみたいと思います。


Wrapped up custom built barn doors for our office. Featured poplar wood lambers and 1/8" thick tempered glass. The doors look great after we added multiple layers of stain and shellac on them and save some space even they are fully opened.

No comments:

Post a Comment