Wednesday, January 13, 2021

1971 Datsun 521


ダットサン 521の内装を組み付けてベッドを戻しました。


ベッドを戻す前にリヤフレームの上側と横側は錆を落としておきました。


ベッド裏同様腐食しているような錆は殆ど有りませんでした。


ガソリンタンクのピンホール修理と内部のコーティング、センディングユニットの交換もしておきました。


動画も撮影しましたので宜しければ御覧下さい。


Just install the new interior and put the bed back on to our 71 Datsun 521. The truck still has some surface rust on the undercarriage but we got lid of the rust from the back side of the bed and the rear frame section (top and side) Most of those rust spots were easy to remove and the frame and the body are still solid.

No comments:

Post a Comment