Tuesday, March 24, 2015

Teenage Dream


先週の土曜日に愛知県豊田市の石野サーキットでレーシングカートに乗ってきました。


1993年から99年まではレースに出ていましたが15年振りに本格的な車両に乗れました。


レーシングカートでは初めてのコースでしたので慣れるまで時間がかかってしまいましたが充分楽しめました。


ご協力頂いた方々ありがとうございました。


次回は良いタイムが出せるようにしたいと思います。


It's been 15 years since I quite kart racing in Japan. Thanks to my friends and former team crew, I had an opportunity to drive a racing kart last Saturday. It was a bit scary to open the throttle same as the first time I drove one when I was 13 years old, but I was so glad to drive a kart again

No comments:

Post a Comment