Tuesday, October 31, 2017

Ford Tailgate Bench


フォードのテールゲートベンチが完成しました。


テールゲートに対して脚が弱そうだったので鉄棒と平板で補強を入れました。


木材はウォルナットをオイル仕上げで取り付けしました。


オフィスに設置しましたのでご来店の際にご利用下さい。


Just finished building the tailgate-bench with the Ford truck tailgate, cast iron legs, and walnut lumber. You guys are welcome to sit on the bench anytime at our shop!

No comments:

Post a Comment