Tuesday, October 24, 2017

Nevada and Arizona


ネバダ州とアリゾナ州でバイクを購入して来ました。


まずはネバダ州にてお客様よりご依頼頂きましたBSAを購入しました。


アリゾナ州では在庫のショベルヘッドを購入して来ました。


1日の走行距離は約1100㎞でした。


在庫のショベルヘッドは改めてご案内致します。


Drove 700 miles through Nevada, Arizona, and California to pick up bikes on last Friday. Exhausted but better than working all day at the warehouse.

No comments:

Post a Comment