Sunday, April 27, 2014

Road trip in Japan


宮城、青森、北海道を回ってきました。


名古屋からフェリーで仙台へ、仙台で一泊し、その後青森まで走りまた一泊。 


八戸からフェリーで苫小牧へ、そして十勝、札幌方面を回りました。 


桜前線を追い越し、残雪や凍結した湖面も見る事が出来ました。 


突然の訪問でしたがお会いできた方々、予定を合わせて頂きありがとうございました。 


Took a week to take a trip to northern part of Japan. Passed by the area where still has full blooming cherry blossoms and drove around frozen lake and unmelted snow.

No comments:

Post a Comment