Tuesday, November 17, 2015

Getting Ready to Hit the Street


コンテナ積み込み前にハイラックスの手直しをしました。


曇っていたヘッドライトと凹みの有ったバンパー、ロワバランスパネルを新品に交換しました。


バンパー、バランスは純正の新品です。


ヒビの入っていた右テールレンズ、右コーナーマーカーも純正新品に交換しました。


フロントブレーキパッドの交換時期が近付いていましたので純正新品のパッドを積み込みしておきました。


リヤのブレーキシューはまだOKでした。


エンジンオイルとオイルフィルターも交換しておきました。


Replaced some parts that had minor damage on them for the 1995 Toyota Pick up before we load the truck into the container last week. The truck was even immaculate when we bought from the previous owner, however, now we are more confident to show off the truck to anyone who is interested to be a new owner of the truck in Japan.

No comments:

Post a Comment