Wednesday, June 16, 2021

1987 Nissan Sentra Repair


87年の日産セントラの整備が完了しました。


ラジエーター、ウォーターポンプから水漏れが有りましたのでラジエーターホース、サーモスタットとともに交換しました。


アクスル、ロワボールジョイント、ステアリングラック、タイロッドエンドのブーツも破れていましたので交換しました。


少し部品の手配に苦労しましたが何とか全て必要な部品を入手することが出来ました。


日本への発送準備完了です。


Wrapping up repair for 87 Nissan Sentra Hatchback we needed to fix coolant leak and to replace ripped rubber boots on the drive train and the steering. We had a little hard time to find the right parts however it's ready to ship out to our client in Japan.

No comments:

Post a Comment