Sunday, April 10, 2022

1983 Shovelhead FXSB Lowrider


83年のショベルヘッド FXSB ローライダーのワンオーナー車両を購入しました。


ウインドスクリーンやサドルバッグ等が付いていましたが取り外してなるべく新車時の状態に近付けてみました。


エアクリーナーも丸形から四角いタイプに戻しました。


マフラーは社外品が付いてますが純正と同形状なのでほぼ新車時の形になりました。


Picked up this 1983 Shovelhead FXSB Lowrider from the original owner in Modest, California last week. It was a great opportunity to purchase a close to stock bike and meet the original owner who knows all the history about the bike since day 1.

No comments:

Post a Comment